Mandlová mouka

 
Novinka Tip
 

Ideální pro cukrářské výrobky.

 

Mandle jsou potraviny s vysokým obsahem tuku, ale jsou to převážně mononenasycený tuk, který pomáhá chránit srdce udržováním hladin (dobrého) HDL cholesterolu oproti (špatnému) LDL cholesterolu. Jsou velkým zdrojem vlákniny a bílkovin a obsahují důležité živiny včetně vitaminů E, selenu, zinku, vápníku, hořčíku a vitamínů B.

Dostupnost Skladem
Varianta
Cena 286,09 Kč / 1000 g bez DPH
329 Kč / 1000 g    
Kategorie OŘECHY
 

20190821_190432_0000


Složení: Jádra mandlí, mletá 0-2 mm


Výživové údaje na 100 gramů:


Energie  615 kcal / 2544 kJ
Rostlinné tuky 53,5 g z toho nasycené mastné kyseliny 4,08 g
Bílkoviny 24,6 g
Sacharidy 13,9 g z toho cukry 3,8 g
Vláknina 9,9 g
Sůl 0,01 g


Upozornění: Tento výrobek prošel mnohonásobnými kontrolami. Eventuálním kouskům skořápek se nedá zabránit ani při nejmodernějším způsobu balení. Z tohoto důvodu není vhodný pro děti do 3let.Doporučujeme přebrat.


Skladování: V suchu a temnu při teplotách do 18°C. Po otevření ihned spotřebujte. Chraňte před přímým slunečním zářením.


Alergeny: Skořápkové plody. Výrobek může obsahovat stopy skořápkových plodů, mléka, obilovin obsahujících lepek, sóji sezamu a arašídů.


Země původu: USA


 
 20190821_190742_0000
 
Vysoká nutriční hodnota - Jedním z nejvýraznějších vlastností mandlí je jeho vysoký obsah živin, které poskytují tělu důležité prvky, jako je vlákno, stejně jako zdravá dávka bílkovin. V tomto ohledu jsou mandle mnohostranným zdrojem potravin, který dodává tělu energii a sílu. Můžete si koupit syrové nebo pečené mandle; oba obsahují stejné živiny. Některé z nejlepších způsobů, jak konzumovat mandle patří jíst je jako odpolední svačina nebo smíšené se salátem nebo přílohou. Mandle jsou také velkým zdrojem tuku; pouze jedna porce mandlí obsahuje až 14 gramů tuku, z nichž 9 je mononenasycených.


Plné antioxidantů, které pomáhají chránit tělo před infekcemi. Antioxidanty jsou jednou z nejlepších bariér proti oxidačnímu stresu, což je proces, který může přispět k řadě onemocnění včetně rakoviny. To je místo, kde mandle přicházejí do hry: jsou naloženy silné antioxidanty, které pracují, aby tělo zdravé. Cílem je jíst syrové mandle, protože tyto udržují kůži, která je antioxidant-bohaté části mandlí. Dobrým pravidlem je konzumovat několik mandlí mandle vaše hlavní jídlo jednou denně.


Vysoké množství vitamín E - jeden z nejdůležitějších živin. Vitamin E funguje mnoha různými způsoby, ale především chrání buněčné membrány před poškozením. Budováním kolem nich účinně poskytují jakýsi štít proti škodlivým procesům. Ve srovnání s mnoha jinými potravinami obsahují mandle až 37% doporučené denní dávky vitaminu E v jedné porci. Z dlouhodobého hlediska může jíst mandle přispět k nižším úrovním rizika u různých chorob, včetně Alzheimerovy choroby.


Magnezium (Hořčík) je často přehlížený minerál. Jeho význam však nelze podceňovat. Hořčík má pro tělo mnoho důležitých výhod, včetně regulace krevního tlaku. Mnoho osob trpí vysokým krevním tlakem; v tomto smyslu, jíst mandle je skvělý způsob, jak přirozeně snížit krevní tlak.

 

 

 

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.