NUTSMAN Chia semínka

2 hodnocení
 
 

Chia semínka jsou ceněná především pro vysoký obsah omega-3 nenasycených mastných kyselin a minerálů. Ideální pro vytrvalostní běžce, nebo pro lidi, co toho musí hodně stihnout.

  • vysoký obsah esenciálních mastných kyselin
  • bohatý zdroj vlákniny
  • vhodné do jogurtů, pudingů, nebo kaší
Cena od 68 Kč bez DPH
od 78 Kč / ks
Kategorie Chia semínka
Zvolte variantu
Množství: 250 g Skladem 78 Kč / ks
68 Kč bez DPH
   
Množství: 500 g Skladem 129 Kč / ks
112 Kč bez DPH
   
Množství: 1000 g Objednáno u dodavatele 227 Kč / ks
197 Kč bez DPH
Množství: 3000 g Skladem 653 Kč / ks
568 Kč bez DPH
   
Množství: 25 000 g Zboží na objednávku 4 794 Kč / ks
4 169 Kč bez DPH
 

Složení: Chia semínka

Skladování: V suchu a temnu při teplotách do 20°C. Po otevření ihned spotřebujte. Chraňte před přímým slunečním zářením.

Země původu: Výrobek může pocházet z Argentiny, Bolívie, Peru, Paraguaye, Mexika či Ugandy (dle šarže).

Upozornění: Tento výrobek prošel mnohonásobnými kontrolami. Eventuálním kouskům skořápek/pecek se nedá zabránit ani při nejmodernějším způsobu balení. Z tohoto důvodu není vhodný pro děti do 3 let. Doporučujeme přebrat.

O chia semínku

Chia semínka produkuje Šalvěj hispánská, která pochází z horských oblastí Střední Ameriky. Je to jednoletá rostlina vysoká přes jeden metr, s bílými nebo fialovými květy.

Jsou drobná, bílá, šedá až černá, podobná máku. Řadí se do tzv. superpotravin, tedy téměř komplexních potravin díky vysokému obsahu minerálních látek. Rostlinu znali už staří Aztékové a používali ji také jako platidlo.

Složení chia semínek

Obsahují vápník, antioxidanty a omega-3 nenasycené mastné kyseliny. V chia semínkách najdeme také obrovské množství vlákniny, kterou tělo potřebuje pro správné trávení. Dále jsou tato semínka bohatá na bílkoviny. Velkým bonusem jsou i obsažené aminokyseliny, které pak pomáhají tyto bílkoviny plně využít.

Využití chia semínek

Chia semínka se konzumují vcelku i mletá, s jogurtem, jako součást zeleninových salátů. Také se přidávají do pečiva.

Pomocí chia semínek můžeme zahušťovat i různé omáčky, guláše a polévky (používá se cca 2–4 lžíce na jeden litr omáčky nebo polévky). Využít se dají i do těsta jako pojivo místo vajec.

Produkt je zařazen do kategorie (?) Vegan, Bez lepku, Bez éček, Bez přidaného cukru, Bez palmového oleje, Natural, Bez laktózy
Produkt neobsahuje tyto alergeny 1. Obiloviny obsahující lepek, 2. Korýši a výrobky z nich, 3. Vejce a výrobky z nich, 4. Ryby a výrobky z ních, 5. Jádra podzemnice olejné a výrobky z nich, 6. Sójové boby (sója) a výrobky z nich, 7. Mléko a výrobky z něj (včetně laktózy), 8. Skořápkové plody, 9. Celer a výrobky z něj, 10. Hořčice a výrobky z ní, 11. Sezamové semena (sezam) a výrobky z nich, 12. Oxid siřičitý a siřičitany, 13. Vlčí bob (Lupiny) a výrobky z něj, 14. Měkkýši a výrobky z nich
Výživové údaje na 100 gramů:
Energie 2073 kJ/ 495 kcal
Tuky 31 g
- z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Bílkoviny 21 g
Sacharidy 20 g
- z toho cukry 4 g
Vláknina 25 g
Sůl 0,01 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: