Lněné semínko

Tak to pojďme rozseknout. Je lepší hnědé lněné semínko a nebo jeho zlatý bráška?

Z výživového hlediska mezi nimi rozdíl není. Obě jsou přímo nabité živinami, vlákninou, vitamíny, minerály, omega 3 a bílkovinami. Za nás si slovo SUPEPOTRAVINA právem zaslouží. V chuti už je to zásadnější. Zlaté je jemnější a má máslovo-oříškovou chuť, zato hnědé je prostě typicky oříškové. Takže je to jen na vás, čemu dáte přednost.

Denně byste však neměli sníst více jak 2 polévkové lžíce lněného semínka a hlavně – musíte ho pořádně rozkousat, a nebo ještě lépe, konzumovat namleté.

Tip: Lněné semínko je oblíbené také na ochucení a zdobení pečiva. Využít však můžete i jiná semínka. Co třeba sezam?

 

 

Nejprodávanější

Stránka 1 z 1 - 5 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 5 položek celkem

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné